Regelementen - Dutch Gaming Fun Clan

Regelementen

1.  Algemeen

De organisatie behoudt zich het recht om het reglement ten aller tijde zonder vermelding van reden te kunnen wijzigen.

1.1 Gedrags regels

  1. In geval van overtreedbare handelingen kan worden verzocht mee te werken aan een onderzoek.
  2. De non-member/member/admin/leader zal de aanwijzingen van de organisatie opvolgen.
  3. De non-member/member/admin/leader zal geen advertenties plaatsen.
  4. De non-member/member/admin/leader zal geen andere community’s aanraden zonder toestemming van hogere hiërarchische leden van de organisatie.
  5. De non-member/member/admin/leader zal ieder behandelen met respect.
  6. De non-member/member/admin/leader zal zich geen kwetsend taalgebruik tot zich nemen.
  7. De non-member/member/admin/leader zal behulpzaam en objectief zijn.
  8. De non-member/member/admin/leader zal maakt geen gebruik van cheats, bots of andere onlegitieme voordelen.
  9. De non-member/member/admin/leader zal niet iemand van cheaten of gebruik van bots beschuldigen, derhalve concreet bewijs is vergaard.
  10. De non-member/member/admin/leader zal geen informatie verstrekken m.b.t. DGFC en derde partijen die hierin nadelig kunnen vallen. dit wordt door hogere hiërarchische leden van de organisatie gedaan.

1.2 Punten systeem

  1. Regels punten systeem:
    1. Admins/Leaders/Owners bepalen wanneer een punt gegeven wordt voor een overtreding.
    2. Iedere overtreding, of meerdere overtredingen kunnen leiden tot een punt.
    3. Bij het behalen van 3 punten kan een officiële ban uitgevoerd worden.
    4. Bij een tweede ban of meer kan een permanente ban uitgevoerd worden.
    5. Een eerste ban op teamspeak kan maximaal 24 uur bedragen.
  2. Punten:
    1. Eerste punt mag worden gegeven door een Admin/Leader/Owner.
    2. Tweede punt mag alleen worden gegeven door een Admin/Leader/Owner.
    3. Derde punt mag alleen worden gegeven door een Leader/Owner.

1.3 Teamspeak

  1. De non-member/member/admin/leader dient zijn gamenaam en naam te tonen (Gamenaam / Naam).
  2. De non-member/member/admin/leader zal geen kwetsende beelden of dergelijke content vertonen.
  3. Rang channels zijn alleen toegankelijk voor de deelnemer/bezoeker/buitenstaander met de betreffende rang.
  4. Het is niet toegestaan een non-member/member/admin/leader zonder voorafgaand bericht te slepen uit een channel.
  5. De non-member/member/admin/leader zal niet op hoge frequentie gaan “channel switchen”.
  6. De non-member/member/admin/leader zal niet adverteren met andere teamspeak servers.
  7. De non-member/member/admin/leader zal alleen channels aanmaken met de daarop corresponderende game

1.4 Discord

  1. Identieke regels betreffende teamspeak.
  2. 18+ content strict in de #after-eleven channel.
  3. De non-member/member/admin/leader zal niet adverteren met andere discord servers

2. Non- Members

  1. De non-member zal stricter worden beleid.
  2. De non-member zal niet gebruikmaken van zogeheten music-bots.
  3. De non-member zal niet gebruikmaken van zogeheten soundboards.
  4. De non-member mag bij 1 punt worden gebanned voor 24 uur.

3. Members

  1. De members dienen een leeftijd van minimum 16 jaar te hebben behaald.
  2. De member mag soundboards en music-bots gebruiken in de Hoofd Ballenbak.
  3. De member zorgt dat hij/zij actief deelneemt aan de community.

4. Admins

  1. De admin dient zich te verantwoorden tegenover leaders m.b.t. moven/kicken/bannen.
  2. De admin dient zichzelf op te stellen als aanspreekpunt.
  3. De admin dient zich in acht te nemen voor de verantwoordingen en vereiste van non-members/members.
  4. De admin zal optreden wanneer zich dat vereist wordt.
  5. De admin zorgt voor een duidelijke log m.b.t. bannen van clients.
  6. De admin zal ten alle tijde beide kanten van een accusatie moeten ondervragen.
  7. De admin zal zich als ideaal opstellen.
  8. De admin zal zich op uiterlijk vertoon behorend opstellen.
  9. De admin zal zijn functie met respect behandelen en uitvoeren.

5. Leaders

  1. De leader behoort zich op te stellen als laatste functie.
  2. De leader zal optreden wanneer zich dat vereist wordt.
  3. De leader dient zich in acht te nemen voor de verantwoordingen van admins.
  4. De leader zal de handhaving respecteren en derhalve ernaar handelen.
  5. De leader zal zijn functie met respect behandelen en uitvoeren.